lördag 19 juli 2014

.......

Jag behöver dig för du gör mig hel
och jag vill spöa dig men då gör jag fel
min kärlek är så blind varför ser jag dig så klart
genom glas kan du bryta ner mig
ingenting finns kvar
du gör mig svag men ändå så jävla stark
du bryter varje ben i min kropp tills jag faller platt
jag sliter av mig håret för du gör mig sinnessjuk
hela världen kan ju se mig men varför inte du?

Du har ju sönder mig på alla sätt och vis
försöker gömma mig men du hittar alltid dit
du är så kallblodig du rör inte ens en min
vissa menar inte det dom gör men du gjorde det med flit
du har gjort mig ond å jag vill skjuta dig
och du har gjort mig tom
är inget utan dig
och du har sårat mig men smärtan slutar dig
håller pipan mot din panna tills du hukar dig

Du har förstört mig helt du har förstört allting
jag har försökt att se men du har gjort mig blind

Du förgör mig sakta när du hackar i mitt hjärta
med en trubbig kniv för att öka smärtan
jag ser en suddig bild på det som en gång var vi
jag river av halva bilden bränner den
och önskar att jag aldrig skulle gett dig mitt liv
gett dig nånting
men det e lätt att vara klok med facit i hand
och mitt liv var ett öppet hav
jag trodde du kom som en livboj för att dra mig i land
men jag trodde fel
och du har lurat mig så jävla många gånger nu
kan ej ta skillnad på sanning eller om du ljuger nu
jag hatar dig så mycket
att jag nästan skulle kunna bränna av ett helt magasin i din kropp nu
och du har gjort mig ond så jag vill strypa dig
och du har gjort mig tom är inget utan dig
och du har sårat mig men smärtan slutar dig
håller fingrarna runt din hals tills du bara tystnar..

Du har förstört mig helt du har förstört allting
jag har försökt att se men du har gjort mig blind

.......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar