onsdag 15 maj 2013

Emmelie Skog..ähum De Forest!! ;)

Japp! Enligt den heddiska juryn är det årets vinnare i Eurovision Song Contest!


 Men vi får väl se om jag har rätt eller ej. Jag har några andra låtar som jag mycket väl kan tänka mig att se som vinnare också, men tror folket röstar på denna. =)
Skulle Robin mot alla förmodan vinna, så är det pga att hans röst blåser plymen av de flesta! Han har helt klart en jäkla pipa...

Måste dock säga att jag inte är helt förtjust i det konceptet som ESC har kört efter de senaste åren. Tyckte absolut bättre om när det bara var EN stor tävling, och inte en massa semifinaler hit och dit!

Det blir liksom bara rörigt, och det förtar lite av den stora tävlingens feeling.

Men ...musik ÄR musik, och det är ju min drog i livet!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar