torsdag 9 maj 2013

Tjäääna! ;)

Jag tror på riktigt hela Sverige följer hockeyn, och jag orkar inte. :) jag är mer en fotbollsnörd. :)

Igår var det kubb, grill och vin premiär! Vi hade riktigt trevligt, och jag tycker nog att jag blev bättre å bättre på kubb, ju fler glas vin jag drack...det var liksom lättare å sikta med lite vin i kroppen... eller inte.. ;) 

Har lite ont i huvudet idag, det måste ha varit nåt med korven... ;)

Har också varit och snackat med läkaren igen, angående operation. Som tur är skjuter vi på den så jag får uppleva sommaren... ;) Jag håller verkligen tummarna för att jag håller mig frisk hela tiden. :) 

Efter alla olika "krypincidenter" vi drabbats av , så kan jag äääntligen börja att spara ut mina naglar lite igen... viva nagellack! Idag blev det ljusrosa med glitterkant... =) unnade mig även ett läppstift från M.A.C... och oooops vilken miss att det var dyrt!! DET var väl iofs inte riktigt tanken... men nu blev det så, och det va nog egentligen på tiden att jag köpte något till mig själv. Min sminksamling är i stort behov att en uppdatering! Färgen som jag köpte är en nude variant, som heter Hue..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar