lördag 27 april 2013

Vinst!

Japp! Idag vann grabbarna sin fotbollsmatch mot Nykvarn! Min son var otroligt duktig på plan!! Men jag fattar inte alls vart han har fått det där löpsteget ifrån?? Det e iaf INTE fr mig och INTE fr sin far!! Hahahha
Att han gillar å nicka däremot, det fattar jag ju vart det kommer ifrån...känslan som följer.... ;) :P

Någon som vet någon het snubbe på Anticimex? För isf vill jag dejta honom. :) hahah det e helt sanslöst, men vi har drabbats av springmask, huvudlöss och nu senast mjölbagge, inom loppet av tre veckor... hahah vart e kamerorna, för det måste ju vara ett skämt?! Haha jag gör inget annat än städar, tvättar å rensar..... yiihaaa... ;P
Klippte iaf av mig håret, motvilligt. Vet ju sen förut att om jag får löss så får jag inte bort dom, med min "syrian kalufs".... omöjligt. Så bättre å klippa sig trots allt. Men min frisör fick något konstigt ansiktsuttryck när jag kom dit å sa "Nu ska du får nåt å bita i. Jag ska klippa mig kort, och jag vill inte!! Så gör mig nöjd om du kan!" Hahaha stackarn.. men han gjorde det helt okej. :)





Mjölbagge däremot, det e ju bara å slänga allt i skafferiet å sen torka av hyllorna... tror jag??? Vi äger nu inget mjöl å inget socker eller nåt annat så här blir det inget hembakt den närmaste tiden. ;)

Solen tittar ju faktiskt fram, å det e heelt fantastiskt! Något som inte e lika fantastiskt är att jag tycks ha drabbats av tröttma de luxe extra allt. På riktigt. Måste sova dagssömn, för jag orkar inte ens vara vaken en hel dag?! Jag e ju allmänt känd för å sova lite, alltså nästan dygna... men nu sover jag helst hela tiden.. ja, när jag inte städar då, vill säga. ;)  Jag tycker annars man brukar bli piggare när solen skiner? :/

Nää nu ska jag hänga lite med Christian Grey innan hockeymatchen börjar på dumburken. ;) Här blire softisch kväll, såvida inte min vän drar ut mig, vilket han försökt med i tre dar nu.. hahah  ;)


<3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar