onsdag 14 augusti 2013

I want something good to die for, to make it beautiful to live...

I want a new mistake... ja så sjunger dom också.... å nog är det konstigt att livet kan kännas så tråkigt tomt och innehållslöst ( iaf avsaknad av nånting bra!) så att man t o m känner att gamla misstag känns mer spännande än vad livet gör just nu! 
Med andra ord, denna höna är gaaalet uttråkad!! Det har absolut till stor del att göra med att jag är sjuk...men livet i övrigt känns inte skitspännande på ett bra sätt nu heller!! Jag ser absolut fram emot hösten, så någon höstdeppighet har jag inte!! Hösten är as a matter of fact min favveårstid... :) Alla vackra höstlöv....på med lite mer kläder....tända ljus på kvällen... ah det är sååå mysigt!! =)
Men, som titeln ger en hint om (förrutom vilken låt jag lyssnar på), så saknar jag nåt att brinna för, nåt att ägna min tid på som verkligen ger mig positiv energi!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar