måndag 5 augusti 2013

So will you ever love me again, only time will tell....

Det är lite sådär rörigt i mitt huvud just nu... min hälsa sviker mig, igen... japp det e dags å byta ut delar på den här kroppen uppenbarligen...reservdelslager hitåt. ;) Så jävla less.

Och sen är det rörigt pga andra saker. En människa som dyker upp som gubben i lådan å ställer till det för mig, och tankar å känslor irrar runt i mig som ett virrvarr.
Detta har hänt en gång innan, å då tog det ett par veckor innan det la sig, å tvivlar på att det ens tar lång tid den här ggn.. men ändåååå!! Varför , kan man undra....?? Eller jaa...det är väl just DET jag funderar på, bland annat....
Jag är dock väldans stark i vart jag står... men min hjälte här påminner mig om saker jag förträngt, och det väcker onekligen saker jag inte vill ska väckas.... blir förbannad på mig själv när jag kommer på mig själv med att gå å tänka på dessa saker...fan kan man inte bara lobotomera sig??

Äh tänker lyssna på Highwayman å samla energi, imorgon är en ny dag, och det säger jag högt så mina fötter å ben också hör det å inte får för sig att bråka mer med mig...  ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar